KLANTENSERVICEMEDEWERKER
Voor onze webshop Metaalshopper.nl zoeken we een medewerker voor de klantenservice die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken. Ben jij resultaatgericht en heb je een oplossend vermogen reageer dan op onze vacature!
Metaalshopper.nl is onderdeel van Gebr. Nijssen, een gerenommeerd familiebedrijf met 70 jaar ervaring in de metaal- en ook kunststofindustrie. We zagen en knippen onze producten van onder andere RVS, staal en aluminium voor onze klanten op maat. Maar we hebben ook een eigen merk LIROdesign met kant-en-klare producten uit eigen fabriek. Onze webshop groeit snel en zijn daarom op zoek naar een enthousiasteling die mee wil groeien.
Wat ga je doen als nieuwe collega:
Jij bent het gezicht van metaalshopper richting de klant. Dit betekent dat je dagelijks bezig bent met het verwerken van vraagstukken en het opbouwen van nieuwe processen. Zo ben je verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuw ticketsysteem, automatische chatfunctie en het optimaliseren van onze werkprocessen rondom de klantenservice. Daarnaast zit je wekelijks met het marketingteam om te sparren hoe we Metaalshopper kunnen laten groeien.
De werkzaamheden die je uitvoert:
- Onderhouden van klantcontact via e-mail en telefoon,
- Het opzetten van een chatfunctie,
- Afhandelen van klachten en retouren,
- Meehelpen en verbeteren van processen,
- Opzetten van een ticketsysteem en creëren van een beleid.
Waar kom je terecht?
Een jong enthousiast team van 9 medewerkers waar collegialiteit en gezelligheid op een staat. Maar natuurlijk wordt er ook hard gewerkt om onze doelen te behalen. Wij hanteren een open cultuur, waar jij je ideeën tot uitvoering kan brengen.
Wat verwachten we van je:
- Je hebt MBO- of HBO denkniveau,
- Je bent een geïnteresseerd, zelfstandig, flexibel, loyaal, klantgericht en betrouwbaar persoon die zijn afspraken nakomt,
- Je hebt een verantwoordelijkheidsgevoel naar de klant toe,
- Je bent stressbestendig, gestructureerd en commercieel,
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift,
- Beheersing van de Duitse en Engelse taal is een pre,
- Je bent woonachtig in Eindhoven of omgeving,
- Ervaring in de klantenservice is een pre.
Wat we jou bieden:
- Salaris conform de CAO
- 25 vakantiedagen + 13 adv dagen,
- Reiskostenvergoeding,
- Een goede pensioenregeling bij PMT pensioenfonds,
- Jaarlijks een gezellige personeelsuitje,
- VrijMiBo
Soort dienstverband: Voltijds, Deeltijds Parttime uren: 32-40 per week. Dit is natuurlijk bespreekbaar.